Обичате ли шумът на парите? За да зарадват клиентите си от немската верига Edeka са решили да използват познатия на всички монотонен звук от маркиране на стоки на касите на супермаркетите. Резултатът е впечатляващ - тържество на немския разум, хумор и точност, както и милиони посещения в YouTube.
CREDITS
Client: Edeka
Creative Agency: Jung von Matt/Alster
Executive Creative Director: Jens Pfau
Managing Director: Peter Ströh
Creative Director: Robert Herter
Copywriter: Anna Lichnog, Kyra Nenz
Art Director: Thimon Machatzke
Accounting: Patrick Hammer, Florian Laufenberg
Production: Markenfilm Crossing GmbH
Director: Kai Sehr
Camera: Björn Knechtle
Marketing EDEKA: Claas Meineke, Anja Tirtey, Julia Hisserich
Client: Edeka
Creative Agency: Jung von Matt/Alster
Executive Creative Director: Jens Pfau
Managing Director: Peter Ströh
Creative Director: Robert Herter
Copywriter: Anna Lichnog, Kyra Nenz
Art Director: Thimon Machatzke
Accounting: Patrick Hammer, Florian Laufenberg
Production: Markenfilm Crossing GmbH
Director: Kai Sehr
Camera: Björn Knechtle
Marketing EDEKA: Claas Meineke, Anja Tirtey, Julia Hisserich
От друга страна обаче...
"Консуматорството е деградирала религия, вяра в безкрайното възкресение на нещата, чиято Църква е супермаркетът, а евангелие - рекламата" (Паскал Брюкнер)
Няма коментари:
Публикуване на коментар