12 юли 2014 г.

Най-забележителната реч по време на фестивала Advertising Week Europe 2014

"Най-забележителната реч по време на фестивала Advertising Week Europe 2014" 

"Най-провокатовното копеленце в рекламата"

Боб Хофман със своята реч "Златната ера на глупостите" прави на пух и прах прогнозите на експертите в сферата на рекламата и маркетинг комуникациите. Стилът му на изразяване е впечатляващ, съчетавайки ирония, критично мислене, цинизъм и безкомпромисно назоваване на нещата такива каквито са, а не каквито ги виждат рекламистите, които непрекъснато творят заблуди, особено за онлайн маркетинга. Рекламата не е мъртва, независимо от самопровъзгласилият се елит от дигитални гурута ("bullshit artists") от социалните мрежи. "Всеки квадратен сантиметър от шибаната ни планета е покрита с реклама и тези шматки ни казват, че била мъртва." 

Вижте цялата реч тук:



Боб Хофман е известен рекламист, автор, консултант, критикар и блогър, изветсен като The Ad Contrarian. Автор е на "101 идеи против рекламата", която е световен бестселър на Amazon. Бил е шеф на Hoffman/Lewis advertising, една от големите независими агенции на запад, работил е с McDonald's, Toyota, Shell, Nestle, Chevrolet, Pepsico, Bank of America, AT&T. 


Няколко крилати фрази от Боб Хофман:

"Nobody really knows what "creativity" is. Every year thousands of people take a pilgrimage to find out. This involves flying to Cannes, snorting cocaine, and having sex with smokers."

"Marketers always overestimate the attraction of new things and underestimate the power of traditional consumer behavior."

"We don’t get them to try our product by convincing them to love our brand. We get them to love our brand by convincing them to try our product."


"As an advertising medium, the web is like communism. It's never very good right now, but it's always going to be great some day."

Няма коментари:

Публикуване на коментар