Сицилианският филмов режисьор Джузепе Торнаторе превежда на езика на образите най-деликатните нюанси на чувствата, които новият парфюм на Долче и Габана провокира. Рекламният спот е своеобразен букет от образи от филмите му "Ново кино Парадизо", "Легенда за пиансита" и "Малена".
Още през 1994 г. Торнаторе снима реклама за Долче и Габана със специалното участие на Моника Белучи. Оттогава насам стилистиката на снимане на ключови сюжети от дълбоката провинция на Италия се превръща в тенденция, а по-късно и в клише "La dolce vita", от което се ползват множество брандове и филмови продукции.
"Погребението" е друг известен спот на същия режисьор за същата марка, отново с Моника Белучи. Саундтракът е от Еньо Мориконе.
Ти акцентираш върху любовта и последователността в рекламата на парфюмите, аз пък намирам друга нишка която много харесвам - периода между '20-те до '50-те и Медитерана.
ОтговорИзтриванеДействително има много хляб в естетиката на тази част от XX век съчетана със Средиземноморието и задължително в B&W или ако има цветност, то тя е на минимум. Джузепе Торнаторе е любим творец, особено с Малена и Баария, към тази естетика бих добавил Снежанката на Пабло Бергер пленяваща със нешлифования си чар. Дори Андалуското куче на Бунюел и Дали, макар и сниман '29-та, е от тази линия. Всичко е напоено с любов, пот, солен морски вятър и силни емоции, и разбира се с ухания от лимон, октопод и мастика. Да живее Медитерана, Санторини, Сицилия и островитянско ярешко!
Напълно се солидаризирам с казаното от теб, Мариане! В известен смисъл всеки обособен род си има жрец на колективната памет, който успява да забърква сюжети и образи отговарящи най-точно на архетипите на даден топос в свещенната връзка между род, кръв и земя, съответно за Сицилия това е семейство, любов и още нещо :)
Изтриване