12 юни 2018 г.

Как се рекламира инициатива за равно заплащане?

Как се рекламира инициатива за премахването на разликата в заплащането между мъже и жени? Базираната в Берлин инициатива OhYouWomen съвместно с рекламна агенция Jung von Matt/ Spree повдигат темата за равното заплащане с необичайна концепция. 


"Единствената истинска разлика между мъжете и жените са техните гениталии"


Ето защо не е честно мъжете да са по-добре платени след като лекари, адвокати, готвачи и т.н. не вършат работата си с пенис. Видеото показва какво би станало, ако не беше така.


 


От началото на 2018 г. в Германия влезе в сила нов закон, който подкрепя исканията на жените за равноправно заплащане. Ако една жена е сигурна, че ще получи по-ниско възнаграждение от мъж, тогава тя може да предяви претенции за равно заплащане при извършвана еднаква или еквивалентна работа. В България доходите на жените са с около 15% по-малки от тези на мъжете.



Използването на графично стилизиран фалос в реклама на кауза е добре познато. Ето една от най-известните и запомнящи се реклами от Анти-СПИН кампания.







Няма коментари:

Публикуване на коментар