7 август 2014 г.

Най-благодарните банки

Най-приятелски настроената банка навярно е TD Bank Canada, което личи от последната им кампания, в която банкоматите благодарят на глас и с подаръци на клиентите си. Поредното доказателство на принципа "малкото е голямо". Едно малко "благодаря" има много по-голям ефект от стандартните и най-често неискренни рекламни кампании на банкови институции и услуги. Кампанията е част от нестандартния подход на TD Bank Canada за скъсяване на дистанцията между клиент и банка чрез поредица от малки жестове и подаръци.


Постигането на диференциация чрез добавена стойност от поднасянето на неочаквани малки подаръци води също така до доказано покачване на приходите, по-щастливи клиенти и положителна мълва (word of mouth), което би било особено ценно, ако българските банки го използват в дългосрочен план, а не само по време на ПР кризи, какъвто беше случаят с Първа Инвестиционна Банка в началото на лятото на 2014 г. 

В подобна посока са се насочили и европейците от BNP Paribas и рекламната агенция Publicis Brussels. Животът е толкова забързан и динамичен, че често не ни остава нито минута свободно време. BNP Paribas предлагат нов, по-естествен модел на банкиране, с което не се губи ценно време за финансовите операции.




Няма коментари:

Публикуване на коментар