11 октомври 2015 г.

България като идеално място за екшън


"България е мястото!", казва Силвестър Сталоун в новия промо клип на Министерството на туризма. Не се уточнява обаче място за какво - за екшън, за евтина работна ръка и добри кино декори, както и приятелски настроени местни хора или за нещо друго. Залязващата екшън-звезда заедно с още пет подобни са героите, които "не просто рекламират България, а показват личното си отношение към страната ни като място, което трябва да се види и усети". За неговото създаване не са инвестирани държавни средства, хвалят се от Министерството, което през годините похарчи милиони за нелепи рекламни кампании спрямо които новият клип е стъпка напред. Видеото е дело на публично-частно партньорство с Nu Boyana Film Studios, които великодушно били предоставили кадрите за видеото. Затова и прилича на реклама на Nu Boyana като дестинация за правене на кино, а не на България като туристическа дестинация. Твърди се, че новият клип изцяло променял начина, по който да се говори за страната ни, но липсват кадри от черноморието, нестинарки и таратор. За сметка на това има изобилно визуализиране на София т.е. София е България. Накратко - ако сте продуцент и кинаджия, тази реклама е за вас! :) 

P.S. Тук можете да видите целия оригинален филм посветен на София :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар