11 октомври 2015 г.

България като идеално място за екшън


"България е мястото!", казва Силвестър Сталоун в новия промо клип на Министерството на туризма. Не се уточнява обаче място за какво - за екшън, за евтина работна ръка и добри кино декори, както и приятелски настроени местни хора или за нещо друго. Залязващата екшън-звезда заедно с още пет подобни са героите, които "не просто рекламират България, а показват личното си отношение към страната ни като място, което трябва да се види и усети". За неговото създаване не са инвестирани държавни средства, хвалят се от Министерството, което през годините похарчи милиони за нелепи рекламни кампании спрямо които новият клип е стъпка напред. Видеото е дело на публично-частно партньорство с Nu Boyana Film Studios, които великодушно били предоставили кадрите за видеото. Затова и прилича на реклама на Nu Boyana като дестинация за правене на кино, а не на България като туристическа дестинация. Твърди се, че новият клип изцяло променял начина, по който да се говори за страната ни, но липсват кадри от черноморието, нестинарки и таратор. За сметка на това има изобилно визуализиране на София т.е. София е България. Накратко - ако сте продуцент и кинаджия, тази реклама е за вас! :) 

P.S. Тук можете да видите целия оригинален филм посветен на София :)

6 октомври 2015 г.

Göç / Гьоч - да прекрачиш границата (2010)

Документален филм - реж. Ирина Недева и Андрей Гетов

Да прекрачиш границата - не само държавната граница, но и границата на поносимостта. Едно пътешествие отвъд забравата близо двайсет години след насилствената промяна на имената (1984-1985) и масовото изселване (1989) в република Турция на стотици хиляди български граждани - етнически турци.


сценарий - Даниела Горчева
оператор - Любен Бързаков
музика - Йозгюр Ялчъ и група Кара Гюнеш
звук - Мариана Вълканова
монтаж и постпродукция - Андрей Гетов и Симеон Цончев
продуцент - Център за култура и дебат Червената къща

Всичко за Гьоч на http://monoco.eu/bg/goc


4 октомври 2015 г.

Кампания на Памперс в Япония - “Mom’s 1st Birthday”

Японската кампания на Памперс (P&G) Pamper’s “Mom’s 1st Birthday” взе наградата ACC Bronze на 55-ото издание на ACC (All Japan Radio & Television Commercial Confederation) CM Festival. Агенцията е Бейкън комюникейшън, бивши представители на Лeо Бърнет в страната на изгряващото слънце. 

Знаете ли какво прави отдел Маркетинг?



Знаете ли какво прави отдел Маркетинг? 
Предлагайки маркетинг за маркетолози, Adobe задава този въпрос в новата си рекламна ребранд кампания "Metrics, Not Myths", предавайки много точно и с голяма доза хумор онзи момент когато сте готови да стартирате кампания, но клиентът се сеща за нещо в последния момент, дава нови изисквания и така променя посоката и омаловажава усилията ви. Новото предложение Adobe Marketing Cloud (AMC) е предназначено за уморените от твърде много маркетинг данни маркетолози, помагайки им да правят по-мъдри и информирани решения. 





Ето още една част от смелата кампания на Adobe Marketing Cloud  "Metrics, Not Myths"